Доставка і оплата

Увага! Змінилися реквізити для оплати!


ОФОРМЛЕННЯ КУПІВЛІ:

1. Через сайт.

Виберіть в каталозі товар, який Вам сподобався і перейдіть на його сторінку. У формі покупки виберіть (в залежності від продукції) розмір, зріст, колір і кількість, після чого натисніть кнопку «КУПИТИ». Обраний товар додався в кошик. Після цього Ви можете продовжити вибір іншого розміру (зростання, кольору) підтверджуючи кожен раз натисканням кнопки «КУПИТИ», або повернутися в каталог і продовжити вибір іншої продукції аналогічним способом.

Знайшовши всі необхідні позиції і закінчивши пошук, переходьте безпосередньо до оформлення замовлення натисканням посилання «КОШИК» в правому верхньому кутку екрану. У кошику Ви побачите списком всю обрану продукцію і будете мати можливість скорегувати кількість кожної позиції або ж видалити помилково доданий товар. Переконавшись в правильності обраної продукції, Вам залишається натиснути посилання «ЗАМОВИТИ», заповнити коротку анкету зворотного зв'язку і натиснути кнопку «ВІДПРАВИТИ». Після цього з Вами найближчим часом зв'яжеться наш представник і уточнить наявність вибраної продукції, умови оплати та доставки.

2. Зв'язавшись з нами по телефону

Відділ спецодягу та ЗІЗ:                                     (044) 500-26-71

Відділ форми для охорони і камуфляжу:          (044) 500-26-75

Інтернет-магазин:                                               (044) 500-26-70 або (063) 950-40-27

Так само за даними телефонами можна отримати консультацію по продукції, яка Вас цікавить.

 

ОПЛАТА І ДОСТАВКА***.

Для юридичних осіб:

Після оформлення замовлення Вам буде відправлена ​​рахунок-фактура на e-mail або факс, яку Вам необхідно сплатити з розрахункового рахунку протягом 3-х банківських днів. У разі прострочення оплати просимо уточнити наявність продукції і ціни на неї у обслуговуючого Вас менеджера.

Після надходження оплати на наш розрахунковий рахунок, буде зроблена відвантаження продукції обговореним з нашим співробітником способом:

1) Самовивіз - самостійне одержання замовником продукції з нашого складу.

Видача здійснюється після оформлення відвантажувальної документації (оригінал рахунку, видаткова), для чого представник замовника, який одержує продукцію, надає довіреність і реєстраційні документи юридичної особи.

2) Відправлення продукції вантажоперевізником.

Відправлення здійснюється після оформлення відвантажувальної документації (оригінал рахунку, видаткова). Замовник надає копії довіреності та реєстраційні документи юридичної особи по факсу або e-mail, а оригінали відправляє за адресою 04209, м.Київ, вул.Сім'ї Шовкоплясів 4-6 поштовою службою Укрпошта. Оплата послуг вантажоперевізника а також вибір вантажоперевізника обмовляється при оформленні заявки.

 

Для приватних покупців.

Після оформлення замовлення буде надано рахунок, який Ви зможете оплатити в відділенні будь-якого банку в перебігу 1-го банківського дня.

Реквізити для оплати:

IBAN № UA793206490000026005052650677 ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК"

РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР МФО 320649

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬЖЕНКО ІРИНА ВІТАЛІЇВНА, ЄДРПОУ 2639303369

Замовлення можна забрати:

1) самовивозом з нашого складу за адресою 04209, м.Київ, вул.Сім'ї Шовкоплясів 4-6;

2) в зазначеному Вами відділенні "Нової Пошти". Відправка продукції здійснюється транспортною компанією «НОВА ПОШТА» на наступний після зарахування оплати на розрахунковий рахунок день. Вартість доставки визначається тарифами транспортної компанії і оплачується одержувачем в момент отримання вантажу. «Післяплатою» відправка продукції по роздрібним замовленнями НЕ ПРОВОДИТЬСЯ.

*** Для постійних клієнтів, а також власників дисконтних карт, оплата і доставка здійснюється за індивідуальною домовленістю.